BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 13, 2009

Outing!!!

hurm pe korang rasa kalu ble kuar outing malam???
for me mmg best sgt2...hahaha
tambah2 sejak aku datang KL ni kan aku bukannya slalu kuar mlm...
nak kuar mlm 2 mmg ar susah sgt2kan..
dok ngan owng..huhu

so semalam aku kena g amik my cousin kt UPM..
da 2 kitowng direct ar g lepak kat UPTOWN..
sah2 membe ofis aku plak ajak kuar mkn...
so tggu g pucuk dicita ulam mendatang..
aku sememangnya lapaq pun..kihkihkih...
planning sbnrnye nak g shoppin kat UPTOWN..
tp tutup ar plak..hampeh tui...
so utk ilangkan rs dissapointed 2 kan aku&membe2 pi la mkn...
kat ne nak tau...
Kat Mali Cafe...hurm makanan dia gempak ar jgk kan...

mknan dia yg masyuk konfem ar nasi lemak aym dia...
perghhh mmg sedap ar...tp xsesedap mak aku masak ar..haha
lepak kat situ mmg best..smpai xhengat dunia ar...
mana taknya aku tgk jam je da pkul 1.30 PAGI....
ayarkz da lmbat 2...
konfem aku kena mrh ngan makcik aku...huhuhu...
so tggu g...pecut gak ar aku bwk keta...hehe

smpai je umah da kul 2 pagi...dupdapdupdap gak ar aku....
elok aku msuk umah je makteh aku da trun tangga da....
aduh konfem nak kena soal ni...
tp naseb bek ar dia da nak tidoq kan...slamat....
but pg ni aku xslamat jgk...time nak pi kejakn lak soal..huhu...
mg salah aku pun...balik lewat mlm kan...nak wat mcmna...
ralit sat..hehehe...

hurm mmg best la kuar mlm 2..tp jgn wat slalu la...
kalu wat slalu mmg nak kena hambat ar...
kali ni mmg btul2 kena hambat ngan ABAH aku..kihkihkih....

0 comments: